הקשת הסרוגה בירושלים מסכמת פעילות

כל אחד והבאדי שלו.. במפגש האחרון בקשת הסרוגה הירושלמית, צפינו יחד בסרט "לשחרר את גאי!" לצד שולחן כיבוד מרשים שסידר כתמיד חבר מהקהילה שלנו.. אחרי הסרט, דיברנו על המסרים שעלו בו ובייחוד על ערך החברות בין הדמות הראשית לידידו "באדי". בעקבות זאת עשינו בינינו סבב של שיתוף בו כל אחד מהמשתתפים סיפר על "הבאדי" שלו: הדמות הקרובה שהיוותה או עדיין מהווה עבורו עוגן בתהליך הזהותי שלו.. היה מרגש לשמוע כמה דמות קרובה יכולה להפוך את המסע הלהט"בי לקל ונעים יותר. הבנו שחשוב ליידע את האדם הזה כמה משמעותי הוא עבורנו ;) מצפים לפעם הבאה!

כל אחד והבאדי שלו..

במפגש האחרון בקשת הסרוגה הירושלמית, צפינו יחד בסרט "לשחרר את גאי!" לצד שולחן כיבוד מרשים שסידר כתמיד חבר מהקהילה שלנו..

אחרי הסרט, דיברנו על המסרים שעלו בו ובייחוד על ערך החברות בין הדמות הראשית לידידו "באדי". בעקבות זאת עשינו בינינו סבב של שיתוף בו כל אחד מהמשתתפים סיפר על "הבאדי" שלו: הדמות הקרובה שהיוותה או עדיין מהווה עבורו עוגן בתהליך הזהותי שלו..

היה מרגש לשמוע כמה דמות קרובה יכולה להפוך את המסע הלהט"בי לקל ונעים יותר. הבנו שחשוב ליידע את האדם הזה כמה משמעותי הוא עבורנו 😉

מצפים לפעם הבאה!

"דברו איתנו – לא עלינו"

איך להט"בים דתיים מעיזים לדרוש להיות חלק אינטגרלי מכל קהילה דתית שקיימת, ואיך הם מעיזים להשלים עם העובדה שרבש"ע ברא אותם כמו שצריך, יצירה נאה ושלמה? אולי כי זה לא טעות ולא ניסיון? | דעה

קרא עוד »

באנו חושך לגרש

במשך תקופה ארוכה חשבתי שהקולות בראש שלי, אותם קולות שאמרו לי שאני טעות, שאני מקולקל, שאני לא ראוי לאהבה – הם האור, ואני החושך.

קרא עוד »

"השיח הזה חורץ דיני נפשות" קבעתי, "אתם לא חייבים לחשוב כמוני בנושא אבל גם לא חייבים להשתמש בשפה הזו כדי להתנהל מולו", סיכמתי.

ואני? אני לא מנסה "לקבור את האומללים בנטיות" אני הוא שמנסה לעזור לאותם אנשים שלא לשקוע בדיכאון וללכת לאיבוד בו, אני וחבריי הם אלו שמנסים להציל מטביעה חיי אדם בזמן שאנשים אחרים דוחפים את הראש שלהם חזרה אל מתחת למים, אני וחבריי וכל הקהילה הלהט"בית הם האנשים הטובים שנמצאים באמצע הדרך, וכמו עם היועץ מהישיבה, לא מנסים לחנך לערכים שונים – אלא להציע נווה מדבר, למי שבעזרת עשרות מאמרים ומאות קללות במסדרון, נשלח חסר כל למסע במדבר.

קרא עוד »

שתפו את המאמר