בעקבות חשיפת חברותא – הרב אבינר חוזר בו: בוודאי לספר

בעקבות חשיפת חברותא ובעקבות פרסומת בכלי התקשורת, הכחיש הרב אבינר את הטענה שאמר שהומו יכול להתחתן בלי לספר לאשתו * הנה כמה במות שפרסמו את חזרתו מדבריו, כולל שו"ת עם הרב: במה נטיות הפוכות שונות משאר עברות? ("הן לא") ; מה אשם בעל הנטייה ההפוכה שנולד ככה? ("זה יצר הרע"); אפשר לצאת מזה? ("בוודאי"); כדאי לצאת מהארון? ("טומאה מחוץ לארון לא נהפכה לטהרה"); אפשר להתחתן בלי לספר? ("ודאי לא")

לקריאת חשיפת חברותא לחץ כאן.

הידיעה ב"הצפה":

לחץ להגדלה
לחץ להגדלה

הרב אבינר מכחיש שאמר את הדברים, אף על פי שיש הקלטה שאמר גם אמר – ההכחשה באתר מעלה [לצערנו הלינק כבר אינו פעיל].

הכתבה ב-YNET יהדות, כ"ח בכסלו התשס"ט, 25 בדצמבר 2008:

הרב אבינר: הומו חייב לספר לאשתו על הנטייה
מכחיש את הפרסומים כאילו התיר להומוסקסואלים ש"יצאו מזה" והתחתנו להסתיר מנשותיהם את נטייתם המינית: "ודאי צריך לספר לבחורה. זה פשוט". מסביר: "אדם שנרפא לגמרי ובכלל אין לו נטיות הפוכות – מקרה תיאורטי"

מתוך "מעייני הישועה" גיליון 381 פרשת ויחי, י"ד בטבת התשס"ט

חורבן, כמו פורקן הוא תוצר של פעולה מתמשכת, הוא לא קורה מעצמו יום אחד

לכל אחד מאיתנו יש איזו ארץ מובטחת, נחלה שאליה הוא שואף להגיע בה למנוחה, לפחות בדמיון. אף אחד לא מבטיח לנו שהדרך לשם תהיה קלה. כל אחד יתמודד בדרך עם יציאה ממצרים. לשלוח מרגלים קצת יותר קשה לנו, אבל כמעט כולנו זוכים להבלחות של החיים להם אנחנו מייחלים. פעמים רבות שיתקוף אותנו הפחד בנקודות האלה וזו משימה קשה לא להוציא דיבת התמונת עתיד הזו רעה, לא להגיע לבכית חנם.

קרא עוד »

חברותא לעולם תהיה עבורכם.ן בית

מאמר זה הוא צפירת הרגעה בכל חלקי הדיגיטל שלנו. במידה ובמהלך קריאת שורות אלה יתרחש אירוע איומי ממשי תשמע צפירה כפולה מיד לאחר מכן.

קרא עוד »

שמעתי אדם שבטוח ויודע שהאמת אצלו

היום צפיתי בראיון של הרב ארלה הראל מול הרב גיא אלאלוף, שמעתי אדם שבטוח ויודע שהאמת אצלו, שהדיעה שלו, לטענתו, היא קונצזנוס בקהילה הדתית, שהעובדות שלו מוחלטות ולא ניתן מקום לספק, אז לגבי זה אין לי מה לומר כי אני בעצמי לא מכיר את פרטי עדותו – על כל אלה שהצליחו להשתנות, על ההומו הדתי שטוען שהוא נשמר מכל חוויה מינית, על אותו פסיכולוג שהחליט להתעלם מעדות החברים שהוא הביא לו, אני לא אטען שהוא טועה או מטעה, אני לא אטען לחוסר אמינות עדותו, אבל העמדה הבוטחת הזאת שהאמת אצלו שהוא יודע למסור את רצון ה בצורה פשוטה היא בעצמה מעידה על עובדותיו, על דיעותיו ועל גאוותו שמסנוורת אותו.

קרא עוד »

שתפו את המאמר